lerendeleiders.nl

Font Size

Cpanel
Welcome, Guest
Boekbesprekingen en mededelingen...

TOPIC: Virtuele boekenclub

Virtuele boekenclub 11 months 3 weeks ago #565

• bianca
  • bianca's Avatar
  • Moderator
  • Thank you received: 8

boekenclubBijna wekelijks verschijnen er boeken over leiderschap en het is moeilijk om door alle boeken het bos nog te zien. Bovendien vind ik het altijd heel waardevol om de inhoud van die boeken te delen met anderen. Daarom heb ik het idee opgevat een virtuele boekenclub op te richten waar boeken op het gebied van leiderschap besproken en bediscussieerd kunnen worden. Ik heb alvast een boekenlijst samengesteld van boeken die gaan over (dienend) leiderschap.

Wat is de bedoeling en hoe werkt het?

Als je een boek ziet staan op de boekenlijst, stuur dan een mail naar This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. . Ik zorg er dan voor dat het boek naar je opgestuurd wordt. In ruil daarvoor is het de bedoeling dat je een blog aanlevert voor de site van lerende leiders inclusief een prikkelende stelling die uitnodigt tot dialoog op de site van lerende leiders. Als je het boek gelezen hebt en je hebt de blog geplaatst, stuur je het boek weer terug.

Read more...
Moderators: bianca, Lindsie
Time to create page: 0.541 seconds

Search Articles

Search Cloud

Cookies

EU e-Privacy Directive

Deze website maakt gebruik van cookies voor beveiligde toegang, inschrijven voor evenementen, navigatie en andere gebruikersfuncties. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met het plaatsen van cookies voor deze website op uw systeem.

Bekijk onze Privacy Policy

U heeft het plaatsen van cookies van onze website op uw systeem geweigerd. Deze keuze kunt u wijzigen.

U bent akkoord gegaan met het plaatsen van cookies van onze website op uw systeem. Deze keuze kunt u wijzigen.

Twitter

You are here: Home Forum Lerende Leiders Boekenclub Virtuele boekenclub